گاهی از دور تو را خوب ببینم کافیست....

مشخصات بلاگ

سلام دوستان عزیز.
این وبلاگ رو برای نوشتن دلنوشته هام ایجاد کردم تا بابی باشه برای آشنایی و تبادل حرفای خداییمون..

بایگانی

بی تو تنهاییم.....

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ب.ظ

خدایا

هر چه را دوست داشتم از من گرفتی به هر چه دل بستم دلم را شکستی


به هر چیزی عشق ورزیدم ان را زایل کردی هر کجا قلبم ارامش یافت تو مضطرب و مشوشش

نمودی

 

هر وقت که دلم به جایی استقرار یافت تو آواره ام کردی هر زمان به چیزی امیدوار شدم تو امیدم را کور نمودی....تا به چیزی دل نبندم وکسی را به جای تو نپرستم ودر جایی استقرار نیابم و به جای تو محبوبی ومعشوقی نگیرم وجز تو به کسی دیگری وجایی دیگری

ونقطه ای دیگر آرامش نیابم فقط تو را بخواهم تو را بخوانم تو را بجویم وتو را پرستش کنم

 

شهید دکتر چمران


http://multimedia.mehrnews.com/Original/1392/03/04/IMG20564146.jpg






  • باران...

نظرات  (۱)

  • میلاد شریفی
  • به وبلاگ ما نیز سری بزنید و با نظرات خود به ما انرژی بدهید.
    با مطالب جدید به روز هستیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی